lauantai 9. toukokuuta 2015

ÄITIENPÄIVÄ

 Huomenna se on taas äitenpäivä.
Mietin noita neljää omatekemääni ja hymyilen.
Aikuisia kaikki,mutta joskus oli toisin.

olin 18v kun sain ensimmäiseni ja aivan kokematon ja uusi äidiksi.
Sitten lapsia tuli kolme lisää ja taito äitinä kehittyi yllättävästi.

Se oli uskomattoman kiireistä aikaa nyt ajatellen ,kun oli neljä näinkin vilkasta lasta talossa.
Huolehdin ja touhusin ja yritin kasvattaa lapsistani kunnon ihmisiä
  Kunnon ihmisiä heistä kaikista tulikin ja tänä päivänä huomaan että se en ole minä,joka antaa ohjeita ja neuvoja vaan munista on tullut viisaampia kuin kana.

Nyt neljä omatekeemääni kyselevät ja soittelevat emolleen ,että onko kaikki hyvin.Tarviitko jotain kun tullaan käymään ja pitävät yhteyttä aina kun mahdollista.

Olen onnellinen äiti näiden tekeleineni kanssa.
Minunhan tässä täytyisi kiittää näitä pentusia,että olen saanut olla heille äiti,sillä he ovat parasta mitä koskaan olen saanut aikaan.

Tällaisia se pistää miettimään näin äitienpäivän aattona vanhan kanan.

Huomenna katan teille kakut pöytään ja vietämme äitienpäivää yhdessä.TERVETULOA KATRAANI.

Rakkaudella EMO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti