sunnuntai 17. toukokuuta 2015

AUTOREMONTTIA JA KANALAN RAKENTAMISTA

 Hei mutsi ,tuu jeesaan.

Poika on tehnyt autoremonttia tuossa pihassa jo monta päivää.
On nostettu kone toisesta autosta toiseen ja jos jonkinlaista mistä minä en ymmärrä yhtään mitään.

Reissumies lähti taas reissun päälle ja minä jäin tänne jelppaamaan.

Kytkintä tällä kertaa tuunataan.
Istun ja otan ohjeita vastaan.
PUMPPAA,PAINA PUMPPAA ,PAINA,PUMPPAA..........

Ja minä painan ja pumpaan.
Välillä meinaa pohkeet mennä maitohapoille ja vaihdan jalkaa ja taas pumppaan.

Aika mielenkiintoista tää homma ,mutta sitten minut laitettiin  pois pelistä ja remonttimies hoiti hommansa itse.

 Varpu oli täällä koko viikonlopun ja saivatkin paljon aikaan.
Levyt on seinissä ja ikkunat paikoillaan.
Luukkukin on mistä kanat pääsevät ulos ja sisään.

Näyttää tosi hyvältä jo.
Ensi viikko on taukoa rakentamisessa ja kuulema seuraavalla viikolla neitojen koti valmistuu.


 Minä olen hyörinyt noiden kasvien kanssa ja istutellut ja ihastellut.

Puutarhallakin taas pyörähdin ja sain mukaan jos jotakin ihanaa.

Kyllä vaan valmista tulee.
Nyt tulee vettä taivaan täydeltä ja voin huoletta touhuta täällä sisällä.

T: KIRSI






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti